Loading...

اخبار

نقد و بررسی Asus Chromebook Flip C100

نوشته شده در : 2015/07/12 - 11:19
کمپانی ایسوس پس از پیوستن به گوگل و استفاده از سیستم عامل کروم برای محصولات خود، Asus Chromebook Flip C100 را که ترکیبی از امکانات بسیار، همراه با قیمتی پایین می باشد ارائه داد.

asus-chromebook-flip-c100

مزایا: Asus Chromebook Flip C100 کروم بوکی با قیمت مناسب است، دارای بدنه ای آلومینیومی با صفحه نمایش لمسی  که این صفحه نمایش قابلیت چرخش 360 درجه را بوسیله ی لولای پیوندی که به آن متصل است دارا می باشد. همچنین باتری این کروم بوک قابلیت ماندگاری تا 12 ساعت را دارد.
معایب: واکنش صفحه نمایش در برابر لمس اندکی کند است و نیز پردازنده ی این کروم بوک در برخی آزمایشات و تست های انجام شده روی آن به کندی عمل کرده است.

 

مهم ترین ویژگی کروم بوک ها و سایر دستگاه هایی که از سیستم عامل کروم  (Chrome OS) استفاده می کنند، این است که می توانند هرآنچه شما از یک کامپیوتر انتظار دارید را با قیمتی بسیار مناسب برآورده کنند. البته نوت بوک های دیگری هم هستند که با سیستم عامل ویندوز اما با امکانات کمتر، قیمت پایین تری نسبت به کروم بوک ها ارائه می دهند. از جمله آنها می توان به HP Stream 11 Intel Compute Stick , اشاره کرد.


asus-chromebook-flip-c100

Chromebook C100 با بدنه ای ظریف و سبک که در عین حال مقاوم می باشد طراحی شده است. همانطور که در قسمت مزایا اشاره شد، بدنه ی این کروم بوک از جنس آلومینیوم است، در حالی که اکثر کروم بوک ها با بدنه ای پلاستیکی ارائه می شوند.
صفحه نمایش 10.1 اینچی Chromebook C100 لمسی است و در طراحی آن سعی شده است که نهایت رضایت را برای کاربران به ارمغان بیاورد، اما هیچ گاه سیستم عامل کروم در پاسخ به عملیات لمسی نمی تواند مانند ویندوز 8 یا 10 عمل کند. با این حال قابلیت واکنش به لمس از صفحه نمایش این کروم بوک قابل حذف نیست، زیرا همانطور که گفته شد صفحه نمایش C100 قابلیت چرخش 360 درجه ای و تبدیل شدن به یک تبلت را دارد که بدون وجود صفحه نمایش لمسی استفاده از این قابلیت امکان پذیر نیست.

asus-chromebook-flip-c100
 

دسته : سخت افزار منبع : CNET بازدید : 1426632

نظر کاربران

نظری برای این خبر ثبت نشده است .

فیلیشا


یک فروشگاه اینترنتی است که به عنوان یک پل ارتباطی قدرتمند، خریداران را با شاخص ترین و مطمئن ترین وارد کنندگان کشور که ارائه دهنده مناسب ترین قیمت ها می باشند، مرتبط می سازد.

از تخفیفات و پیشنهاد های ویژه مطلع شوید!